Apple Watch'un İşletim Sistemi'nin Adı WatchOS Olacak!

Bildiğiniz gibi Google'ın mobil işletim sistemi olan Android'in ardından çıkan akıllı saatler için Android Wear işletim sistemi adı verilmişti. Peki Apple Watch'ta bulunan yeni işletim sisteminin adı ne olacak?



Yarın ülkemize göre akşam saatlerinde başlayacak olan Apple'ın WWDC etlinliğinde birçok yenilik ve bilgilendirme bekleniyor. Bunlardan biri de şüphesiz Apple'ın son tanıttığı cihazı olan Apple Watch adlı akıllı saatte bulunan işletim sistemi olacak.

Şu anda bile birçok uygulama tarafından destek verilmeye başlanan Apple Watch'taki işletim sistemi de iOS, fakat tabiki büyük farklar bulunuyor. Bu sebeple de direkt olarak iOS diyemeyiz.





Sonuç olarak ayrı bir işeltim sistemi olarak WWDC'de lanse edilmesi beklenilen Apple Watch'un işletim sisteminin adı etkinliğin yapılacağı Moscone West'teki afişlerden belli oldu.


Yukarıda zar zor okunuyor olsa da sırasıyla "iOS", "OS X" ve "watchOS" yazdığını görebiliyoruz. Ayrıca fotoğrafı çeken MacStories sitesi editörlerinden Federico Viticci "watchOS" yazdığını belirtmesi ile daha net anlaşılıyor. Yani Apple'ın yeni akıllı saatlere özel işletim sisteminin adı böylelikle etkinlik öncesi watchOS olacağı belli olmuş oldu. Ayrıca buradan hareketle etkinlikte watchOS hakkında daha fazla detaylar da geleceğini rahatlıkla söyleyebiliriz.

Rıdvan Nerkiz

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 yorum: